Marketing in de advocatuur

Wat?

Deze module biedt een aanpak voor de marketing van het kantoor. Deze marketing kan zelfstandig worden ontwikkeld en uitgevoerd door de juiste personen binnen het kantoor, onder toeziend oog van een externe marketing professional die – waar nodig – steunt en coacht. De andere mogelijkheid is dat de professional de marketing van het kantoor volledig ontwikkelt en uitvoert.

In deze module kun je denken aan de volgende zaken:

  • Definieer een marketingplan, met daarin een structuur voor het opzetten, organiseren en uitvoeren van marketing op maat van het kantoor.
  • Creëer (online) zichtbaarheid van het kantoor en het merk zodat je top of mind bent, juist op momenten dat de toekomstige cliënten een oplossing zoeken voor het vraagstuk waarmee ze kampen.
  • Zorg voor onderscheidende communicatie van de meerwaarde van het kantoor, waardoor een voorkeurspositie voor het merk wordt gecreëerd.

Voor wie?

Voor advocatenkantoren die meer zichtbaarheid willen, doelgerichter willen acquireren en helder willen communiceren naar hun (potentiële) cliënten zodat een continue stroom aan werk ontstaat.

Hoe?

In individuele- of teamsessies, waarbij naast het uitzetten van het theoretisch kader vooral ook hands-on praktische sessies worden uitgevoerd.

Sluit goed aan op module(s):